pissdsd

allt känns bara piss just nu..
- vädret är dåligt.
- jag borde (måste) plugga.
- jag är trött.
- min mamma vill inte övningsköra med mig.
- jag har inga pengar.

listan är längre men jag orkar inte trötta ut mig själv genom att skriva så mkt skit.. 

Jag hatar vardagar.. det händer aldrig något nytt. Alltid samma visa, varje dag.. vakna, gå till skolan, slösa bort halva dagen där, komma hem till en grinig och jobbig familj, äta äcklig mat som ens mor har lagat, sätta sig framför datorn och bara ha det allmänt tråkigt, sitta där och tänka på sommaren som kmr snart och sen äntligen får man gå och lägga sig för att sen vakna upp till en lika tråkig dag igen.....

men det finns ju alltid ett plus och det är helgen och den kmr snart så lite glad är man ändå där nere nånstans   (?

Kommentarer
Postat av: S

Men snart är det sommar :D

2008-05-18 @ 16:34:32
Postat av: Tim!

det har du rätt i :D
typ 15 skoldagar kvar nu :D

2008-05-18 @ 21:22:13
URL: http://ROlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0