futbal

inläggen duggar tätt atm..

Idag har jag vart och mönstrat. Det börjar ganska bra med att jag först försover mig och sen åker en station förlångt med t-banan. kmr dit 1 timme försent.. men det stör ju inte mig, jag glider in gör klart provet före de flesta. Efter det blir det en väntan som känns som en evighet. Orkar inte gå in på det mer :P
Nu på kvällen har jag varit och sparkat boll me några söta pojkar, det var riktigt trevligt :D

Så till något mindre trevligt.. Jag måste sitta uppe hela natten typ och plugga för jag har en uppsats som ska vara inlämnad till på onsdag/torsdag. Det är en uppsats i special idrotten som man har haft hela vintern på sig att göra men jag har inte haft stake nog att börja.. Men ikväll ere dags. Ska bara värma upp med ett bastu besök :)

Peace & fred

Kommentarer
Postat av: S

Hur är det med självkänslan ? ;D haha "men det stör ju inte mig, jag glider in gör klart provet före de flesta" haha timpathemäään ;D

2008-05-06 @ 08:22:19
URL: http://whenthestarsgoblue.blogg.se
Postat av: Tim!

haha ibland får man ta i lite (A) ;)

2008-05-06 @ 21:52:05
URL: http://ROlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0