..

Har fått ett klagomål på att jag uppdaterar bloggen för sällan av en viss person ska inte nämna något namn.. kan kalla henne "GB" .. ska försöka uppdatera lite mer i framtiden :) kan börja med svar på "gb" 's frågor.. jag mår bra, e lite trött bara.. hittills på lovet har jag inte gjort ett skit faktiskt, har mest suttit framför min jävla skit dator och tråkat medans jag varit jätte avundsjuk på att alla jag känner jobbar medans jag sitter hemma :P

Själv då "gb" ! hade du det kul på hultsfred ? :D vare några bra artister där ;D


nu ska jag nanna kudden ! e riktigt trött, men det kmr nog något mer inlägg snart om jag nu inte dör av uttråkning lr något tråkigare... ciao

Kommentarer
Postat av: S

jag saknar dig timpathemään! :)

2008-06-20 @ 14:51:52
Postat av: m

Tjoa. Nämen. du de ser ut som att du måste fixa sommaren lite! Hultsfred var sagolikt bland alla soppåsar, all kisslukt och den tokigt bra musiken. Härligt med andra ord. Annars så har inte sommaren bidragit med mkt. Jobb hos gamla farbröder å tanter börjar imorgon. Sen är de jobb, jobb, jobb. Apigt. har du köpt dej en longboard än? Å blir de inge jobb för din del i sommar?

Nu har du en anledning till ett nytt inlägg. Ha de vackert, låt inte datorn sluka dej!!

2008-06-23 @ 13:34:30
Postat av: m

här skriver man en lååågn kommentar. me nä. skit på de då.

2008-07-06 @ 21:04:57
Postat av: m

vem är de som klagar!!!!!!!!!

2008-08-14 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0