Telen

Igår var det premiär för mig på telegrafen!
Men innan jag drog dit så var jag hos Emma :D
Det va jätte trevligt, jag fick en jättefin present av Emma och Sara !
Vi åt en jättegod middag där, kyckling och makaroner.
Sen tog jag Sara, Valentino och Johanna 10 tåget ner till Nynäs.
Det hade gått rykten om att det skulle vara jätte fullt redan vid 9 tiden men det va bara BS.
Vi fick stå i kön i typ en halv timme sen kom vi in.
Väl där inne så får jag en massa öl av Sara och sen blir det svart..
Jag vaknar på morgonen med skjortan och västen på mig och världens fetaste baksmälla.
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon har vi nationella prov i Engelska :( 
Vi får se hur det går..

peace n' fred

Kommentarer
Postat av: S

telen va grym ;D

2008-04-28 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0